Wednesday, March 03, 2010

Fapadlót a kutyának

Kántor ketrecéből a kavicsokat szó szerint elnyelte a föld, na meg Kántor is hozzájárult, azaz beletaposta őket, meg aztán a hó olvadása is hozzájárult ahhoz, hogy a kavicsok könnyebben eltűnhessenek és sár keletkezzen. Az előbb nagyon egyszerű módon megfogalmazott mondatból úgy hiszem egyértelmű két dolog: Kántor ketrecében kavicsok voltak, ez az egyik, a másik pedig az, hogy most már fapadló van. Az is igaz, hogy a fapadlót inkább a cím jelzi, mintsem az előbb egyszerű módon megfogalmazott mondat.
A lényeg az, hogy a ketrec bejáratánál már sár keletkezett, ugyanis elolvadt a hó, meg az eső is esett, mert hát létrán nem tud jönni, és amikor Kántort kiengedtük, úgy próbált kijönni, hogy ha lehet ne lépjen a sárba. Szóval pincos kutya, vagy inkább pedáns, vagy csak ügyelni akart a körmeire. Bezzeg ha szabadon van, mindenhova bemászik. Tehát ha csak lehet, kerüli a sarat. Igen ám, de már annyira eltűntek a kavicsok a ketrecéből, hogy már sár volt az egész, ott meg nem volt már mit kerüljön, mert repülni még nem tud szegény. Így hát tettünk ma neki padlót. Nem semmi, ugye? Kutyaketrecben parkett. Hallottatok még ilyet? Biztos neki sem volt kellemes sárban élni, a másik pedig az, hogy amikor kijön és rádszökik, akkor 1 sáros kutyából és 1 még nem sáros emberből lesz 1 már nem annyira sáros kutya és 1 már valamennyire sáros ember.

Sajnos képet nem készítettem, hogy lássátok milyen volt, mikor sár volt, de képzeljétek el. Aki nem tudja elképzelni, az klikkeljen ide.
Szóval így néz ki most. Így könnyebb lesz tisztán tartani őfelsége 12 négyzetméterét.
Közben a hó is elkezdett hullni. Úgy mint ahogy az eső erre képtelen, a hó sem tud létrán jönni, liftünk az pedig még nincs. Nem volt nagy havazás, nem is lett félméteres hó. Csak annyi, hogy havazott. Azt hallottam ma, hogy Sepsibükszádon mondják, hogy ha március február előtt lenne, belefagyna a borjú a tehénbe, tehát lehet lesz még hó Karácsony előtt...

8 comments:

Anna said...

Jó a hímzett kutya!!! :) Mert nem lennék Éva lánya ha nem klikkeltem volna oda ahova írod hogy klikkelni kell... Köszi a jótanácsot a blogomon. Mostmár csak egy pár programot kell beszerezzek, mert egyik sincs amiről írsz.

Budai Evódia said...

én, mindenre kapható, persze hogy ráklikkeltem...jó csali volt. brávó!:P
pedig igenis eltudom képzelni milyen az!:)

Györgyi said...

ez akkor már Uniós kutya szállás...

Anonymous said...

lehet én nem Éva lánya vagyok,mert nem klikkeltem oda,de mikor olvastam, mennyit dícséritek,amit ott lehet látni,megnéztem.ugy látom,vidám képet vág Kántor a parkettes ketrecébe,de valószínű annak még jobban örülne,ha a következő újítás a kerítés eltünése lenne.

Tündi Daika said...

Na ezt jól megaszontad! Az utolso mondat volt nálam a nyerő:) Ami Kántort illeti, hát kérem, ő is unios állam egyik kutyája:) Amugy szuperül néz ki a kis tulajdona:)

Anna said...

Come on! Mi van veled? Update pls...

Budai Evódia said...

hah, itt is micsoda kurzor van:P
gondoltam évfordulóként csak írsz egy bejegyzést:P

Unknown said...

Már meg van írva, csak ki kell javítsam... :D