Wednesday, July 08, 2009

7 lényegtelen dolog

Az előbbinél még voltak ötleteim, de nem tudtam, hogy írjam-e vagy nem, aztán gondoltam, hogy mind1, hogy most titkos, vagy lényegtelen, írom őket ide. Ha megcserélném a két bejegyzés címét, valószínű nem tűnne fel senkinek. De azért mégis van egy kis különbség. A titkos dolgoknál inkább azokat írtam, amik többé kevésbé meghatároznak engem mint személy, egy pár alapvető szokás, tulajdonság, itt pedig inkább olyasmik amin derülni lehet, nem feltétlenül létfontosságú dolgok...

1. Ha zöldséget kell pucolni, én nem tudom úgy magam felé hámozni, mint ahogy anyum, meg általában a nők szokták. Én úgy kifele hámozom, mintha bicskával botot hegyeznék. Akit érdekel annak majd megmutatom, ha nem egyértelmű a zöldségpucolótechnikám.

2. Nagyon szeretek vezetni. Azt hiszem élvezném a taxiskodást.

3. Több mint 6 évig hordtam fogszabályozót.

4. Nem vagyok jó matekes, pedig a liciben matek-infót végeztem. Ha fejben kell számolni, nem fogok rekordot dönteni, mint például ez az ember...

5. Eddig még csak egy éneket sikerült írnom, aminek még szövege is legyen. Akit esetleg érdekel, a rendszeres fogmosásról szól. Itt meg lehet hallgatni. Itt pedig meg lehet nézni. Innen pedig le lehet tölteni.

6. Nem szeretem az olyan joghurtokat amikben gyümölcsdarabkák vannak. Ha gyümölcsöt akarok enni, akkor majd eszek gyümölcsöt. A joghurt legyen joghurt. De csak ízesítve. Van is ilyen, több féle is, de a joghurtok joghurtja az a Flört. Tudtom szerint csak Csíkszeredában a Merkúrban lehet kapni. Ha valaki még látott valahol, kérem jelezze.

7. Nem szeretem a sajtot, csak olvasztva. Mármint vagy olvasztott sajt, vagy ha a rendes sajt megolvad, például pizzán. Ugyancsak nem szeretem a tejet úgy magára, de ha átveszi valaminek az ízét, például a gabonapehelynek, akkor bekanalazom. A túrót pedig semmi féle formában nem tudom lenyelni.

Elég lényegtelenek voltak?

4 comments:

Kingabell said...

Hát az én előbbi kommentem is lényegtelen, miután elolvastam ezt :))

Mike Adina said...

Itt Belényesben is lehet kapni Flört joghurtot. Amikor először felfedeztem, egyből eszembe jutottál, mert nálatok ettem először.

Adina said...

...tej...kecsketej a nyerő nálad is, mi?...tanulsz a táborozóktól, úgy látom... :P

Adina said...

Díjat kaptál a bloggomon megleled...